Krev, pot a pixely
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo.
Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy.
Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou BioWare, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy. V Krvi, potu a pixelech bere čtenáře na výpravu do zákulisí videoherního světa. Během ní ukazuje, kolik dřiny stojí za každým napínavým questem, zábavným levelem a přiměřeně neporazitelným bossem. Kolik uměleckých výzev, technických překážek, tržních požadavků a korporátních výmyslů musejí vývojáři překonat. A že za dobrou hru se často platí i zdravím a osobním životem.
–––
Schreier napsal přesvědčivý a často nelichotivý portrét profese, kterou si mnoho hráčů idealizuje.
- Wired
Schreier píše o notoricky tajnůstkářském videoherním průmyslu, který dobře zná z vlastní zkušenosti. Je to užitečný průvodce herní krajinou současnosti.
- GQ
Konec Krve, potu a pixelů má jedinou vadu: že to nepokračuje dál.
- Forbes
Počet stran: 286
Rok vydání: 2019
ISBN: 978-80-757-7824-6
Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)
Vložte Vaše hodnocení
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo.
Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy.
Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou BioWare, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy. V Krvi, potu a pixelech bere čtenáře na výpravu do zákulisí videoherního světa. Během ní ukazuje, kolik dřiny stojí za každým napínavým questem, zábavným levelem a přiměřeně neporazitelným bossem. Kolik uměleckých výzev, technických překážek, tržních požadavků a korporátních výmyslů musejí vývojáři překonat. A že za dobrou hru se často platí i zdravím a osobním životem.
–––
Schreier napsal přesvědčivý a často nelichotivý portrét profese, kterou si mnoho hráčů idealizuje.
- Wired
Schreier píše o notoricky tajnůstkářském videoherním průmyslu, který dobře zná z vlastní zkušenosti. Je to užitečný průvodce herní krajinou současnosti.
- GQ
Konec Krve, potu a pixelů má jedinou vadu: že to nepokračuje dál.
- Forbes
Počet stran: 286
Rok vydání: 2019
ISBN: 978-80-757-7824-6
Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)
Vložte Vaše hodnocení
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 259,-.