Recenze knihy Objev univerzální jednoty

29.08.2018Jan Šuba
Recenze knihy Objev univerzální jednoty

V dnešním článku bychom se rádi zaměřili na recenzi naší knihy s názvem Objev univerzální jednoty od Pavla a Jiřího Khomových. Poslední dobou dostáváme do e-mailu nabídky na zpracování velmi duchovních knih a tato kniha není výjimkou. Objev univerzální jednoty pojednává o tom, že všechno co si myslíte, že tušíte, není zase až tak pravda. I když má kniha poměrně hodně stránek, je velmi čtivá. Kniha většinu času pojednává o historii lidstva, a tak se můžete dozvědět pravdu o tom, jak zde byly postaveny monumentální stavby, a jak lidé žili před mnoha tisíci lety.

Kniha je prošpikována velmi zajímavými poznatky a informacemi, které moc lidí neví. A co víc, ve školách a v hodině dějepisu se tyto důležité informace nevyučují. Kniha se postupně dostává od zániku Atlantidy až přes Alberta Einsteina a k tomu, že všechny věci, kterým bezmezně věříme, jsou trochu jiné. Především souboj mezi vědou a energií, je v této knize popsán velmi zajímavě. Věda neustále věří, že teorie relativity je pravdivá, i když Albert Einstein před svou smrtí chtěl tuto teorii odvolat. V knize se často vyskytují pasáže o žití na planetě Zemi před mnoha tisíci lety a to mě hodně zajímá. Především mě zaujala kapitola o tom, že lidé v té době měřili daleko více a dožívali se až o mnoho stovek let déle než my nyní. Když se podívám na monumentální stavby, které jsou s přesností na milimetry postaveny, něco na tom bude. Kniha dále obsahuje léčivé Mandaly s popisky. Každá jednotlivá Mandala a obrázky vás mohou vyléčit. Takže kniha má nejenom informativní složku, ale i složku léčivou. Kniha je psána krásně a periodicky. Postupně se dostanete až ke Komenskému a dozvíte se, jaký vliv na Český národ a jeho kotlinu měla bitva na Bílé hoře. Tuto knihu doporučuji pro všechny lidi, co mají takzvaný  „open mind“ a jsou také označovány za staré duše. Mnoho z vás si při čtení vybaví jakési Deja vů. Mnoho z vás si řekne, jakoby kdyby v té době žilo. V knize je také mnoho „Aha momentů“. Dozvíte se v ní proč je Česká republika duchovním srdce nejenom Evropy, ale celého světa. Mohl bych zde psát o této knize daleko více, ale to už bych vás ochudil o zážitek ze čtení. Na závěr bych chtěl říct, že je tato kniha určena pro všechny, kteří mají rádi historii a hlavně pro všechny, kteří se zajímá o pravé duchovno. E-kniha u nás začíná na 99 Kč a kniha stojí 299 Kč, takže obě verze si může dopřát opravdu každý. Udělejte si radost i vy a otevřete si zase o něco více své obzory.