Etika, ekonomika, příroda

Josef Šmajs
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
222,-
Informace
Publikace uznávaných autorů reaguje na obrat společenských věd k etice. Je určena studentům
a pedagogům vysokých škol zaměřených na ekonomii, sociální vědy a environmentalistiku i
všem zájemcům o tyto oblasti. První část se věnuje evolučně-ontologické teorii konfliktu
kultury s přírodou a novému pochopení role ekonomiky v kultuře a kultury v přírodě. Je zde
představeno téma lidské práce i problém změny vzdělání pro globalizovanou kulturu. Druhá
část pojednává o myšlenkových experimentech dokazujících smysl a význam environmentální
etiky. Její první oddíly jsou věnované kritice dlouhodobé snahy izolovat etiku od filosofie a
speciálních věd, další kapitola analyzuje šest nejvýznamnějších konceptů environmentální
etiky. Třetí část se pak zabývá etickými hledisky v podnikatelské praxi. Komentuje aktuální
trendy v současné podnikatelské etice a reflektuje zásady v podnikání na zahraničních trzích.

Počet stran: 192

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-247-4293-9

Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Publikace uznávaných autorů reaguje na obrat společenských věd k etice. Je určena studentům
a pedagogům vysokých škol zaměřených na ekonomii, sociální vědy a environmentalistiku i
všem zájemcům o tyto oblasti. První část se věnuje evolučně-ontologické teorii konfliktu
kultury s přírodou a novému pochopení role ekonomiky v kultuře a kultury v přírodě. Je zde
představeno téma lidské práce i problém změny vzdělání pro globalizovanou kulturu. Druhá
část pojednává o myšlenkových experimentech dokazujících smysl a význam environmentální
etiky. Její první oddíly jsou věnované kritice dlouhodobé snahy izolovat etiku od filosofie a
speciálních věd, další kapitola analyzuje šest nejvýznamnějších konceptů environmentální
etiky. Třetí část se pak zabývá etickými hledisky v podnikatelské praxi. Komentuje aktuální
trendy v současné podnikatelské etice a reflektuje zásady v podnikání na zahraničních trzích.

Počet stran: 192

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-247-4293-9

Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 222,-.