Jak prodávat, aby od vás kupovali

Peter Ulčin
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
233,-
Informace
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků?
Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí?
Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas?
Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost?
Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru?

V knížce získáte jednoduchý a skutečně osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem od prvního kontaktu až do úspěšného uzavření obchodu. Autor vychází ze svých dlouholetých zkušeností práce obchodního zástupce a doplňuje je cennými zkušenostmi a poznatky mnoha dalších lidí z praxe, kteří každodenně jednají se zákazníky a klienty. Nabízí praktické návody a krátké příběhy, co dělat a co nedělat, co pomáhá a jak skutečně uspět. Naučíte se zvládnout pět základních fází prodeje, které jsou zásadní pro efektivní komunikaci s klientem.

Knížka je určena všem, kteří chtějí v obchodě působit či v něm již pracují, obchodním zástupcům, pracovníkům v zákaznickém servisu a callcentrech, majitelům a manažerům firem, kteří jednají s klienty, ale také lektorům a trenérům obchodních dovedností. Každý, kdo chce obchodovat se zákazníky, bude mít díky této knize stejnou šanci na úspěch bez ohledu na věk, pohlaví, vzhled, zkušenosti nebo vzdělání.

Počet stran: 176

Rok vydání: 2016

ISBN: 978-80-247-5727-8

Online publikace (formáty PDF, ePub, PDF, ePub, MOBI, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků?
Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí?
Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas?
Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost?
Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru?

V knížce získáte jednoduchý a skutečně osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem od prvního kontaktu až do úspěšného uzavření obchodu. Autor vychází ze svých dlouholetých zkušeností práce obchodního zástupce a doplňuje je cennými zkušenostmi a poznatky mnoha dalších lidí z praxe, kteří každodenně jednají se zákazníky a klienty. Nabízí praktické návody a krátké příběhy, co dělat a co nedělat, co pomáhá a jak skutečně uspět. Naučíte se zvládnout pět základních fází prodeje, které jsou zásadní pro efektivní komunikaci s klientem.

Knížka je určena všem, kteří chtějí v obchodě působit či v něm již pracují, obchodním zástupcům, pracovníkům v zákaznickém servisu a callcentrech, majitelům a manažerům firem, kteří jednají s klienty, ale také lektorům a trenérům obchodních dovedností. Každý, kdo chce obchodovat se zákazníky, bude mít díky této knize stejnou šanci na úspěch bez ohledu na věk, pohlaví, vzhled, zkušenosti nebo vzdělání.

Počet stran: 176

Rok vydání: 2016

ISBN: 978-80-247-5727-8

Online publikace (formáty PDF, ePub, PDF, ePub, MOBI, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 233,-.