Jak získávat klienty a zákazníky

Marián Olej
Nakladatelství: BizBooks
Dostupnost: Ihned
129,-
Informace
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků!

Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je to pocit vědět, že máte vždy dostatečnou poptávku? Jaké to je, když víte, že prodáte, protože lidé rádi koupí…

Kniha vám názorným způsobem odhalí,
- jak získávat nové klienty/ zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat
- jak si vybírat doporučení od vašich stávajících klientů/ zákazníků
- nejefektivnější způsoby, jak si domluvit osobní schůzku
- jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu

Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků – ať už jste finančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, telefonních tarifů, domácích spotřebičů, výživovým poradcem, účetním, architektem, grafikem,webdesignerem, fotografem, psychologem, svatebním koordinátorem nebo jakýmkoliv jiným obchodníkem či řemeslníkem.






Počet stran: 200

Rok vydání: 2015

ISBN: 978-80-265-0423-8

Online publikace (formáty PDF)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků!

Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je to pocit vědět, že máte vždy dostatečnou poptávku? Jaké to je, když víte, že prodáte, protože lidé rádi koupí…

Kniha vám názorným způsobem odhalí,
- jak získávat nové klienty/ zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat
- jak si vybírat doporučení od vašich stávajících klientů/ zákazníků
- nejefektivnější způsoby, jak si domluvit osobní schůzku
- jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu

Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků – ať už jste finančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, telefonních tarifů, domácích spotřebičů, výživovým poradcem, účetním, architektem, grafikem,webdesignerem, fotografem, psychologem, svatebním koordinátorem nebo jakýmkoliv jiným obchodníkem či řemeslníkem.






Počet stran: 200

Rok vydání: 2015

ISBN: 978-80-265-0423-8

Online publikace (formáty PDF)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 129,-.