Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

Zdeněk Mikoláš
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
185,-
Informace
Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Navíc je uplatňován interdisciplinární přístup – přestože základní pohled na konkurenční potenciál a dynamiku podnikání se odvíjí z ekonomické teorie, jsou na konkrétní jevy uplatňována hlediska a přístupy z oblasti managementu, marketingu, sociologie, psychologie, systémové teorie. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále pedagogům a studentům magisterských a doktorských studií, případně kurzů MBA a celoživotního vzdělávání v oborech podniková ekonomika a management, podnikání, marketing, poradenství v podnikání apod.

Počet stran: 200

Rok vydání: 2005

ISBN: 80-247-1277-6

Online publikace (formáty PDF, PDF)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Navíc je uplatňován interdisciplinární přístup – přestože základní pohled na konkurenční potenciál a dynamiku podnikání se odvíjí z ekonomické teorie, jsou na konkrétní jevy uplatňována hlediska a přístupy z oblasti managementu, marketingu, sociologie, psychologie, systémové teorie. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále pedagogům a studentům magisterských a doktorských studií, případně kurzů MBA a celoživotního vzdělávání v oborech podniková ekonomika a management, podnikání, marketing, poradenství v podnikání apod.

Počet stran: 200

Rok vydání: 2005

ISBN: 80-247-1277-6

Online publikace (formáty PDF, PDF)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 185,-.