Lean analýza

Alistair Croll
Nakladatelství: BizBooks
Dostupnost: Ihned
249,-
Informace

Kniha pro všechny startupisty! Chybějící článek knihy Lean Startup.

Ať už zakládáte startup a pokoušíte se prolomit ve vašem odvětví nebo jste podnikatel, který usiluje o změnu organizace zevnitř, vaším nejobtížnějším úkolem je vytvořit produkt, který lidé skutečně chtějí. Tato kniha vám ukáže správný směr.

Na základě štíhlé analýzy si můžete otestovat svůj prvotní nápad, ověřit si, kde je vaše největší slabina, najít pro vás ty správné zákazníky a rozhodnout se, co budovat a jak to propagovat a zpeněžit. S více než 30 případovými studiemi a příklady z praxe je Lean analýza neocenitelným zdrojem reálných informací, bez kterých se neobejde žádný podnikatel. 

• Získejte základní informace o systému Lean Startup, analýze a využívání dat.
• Projděte si šest příkladových obchodních modelů a zjistěte, jak odpovídají modelům nových firem všech velikostí.
• Najděte jednu podstatnou metriku, která je důležitá pro vaši firmu.
• Naučte se správně si nastavit laťky a zjistit, kdy je čas přejít k další fázi vývoje vaší firmy.
• Zjistěte, jak využít principy lean analýzy ve velkých firmách a u zavedených produktů.

„Díky této knize vás vaše konkurence překoná v růstu.“
- Mike Volpe, ředitel marketingu, HubSpot

Počet stran: 416

Rok vydání: 2016

ISBN: 978-80-265-0507-5

Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka

Kniha pro všechny startupisty! Chybějící článek knihy Lean Startup.

Ať už zakládáte startup a pokoušíte se prolomit ve vašem odvětví nebo jste podnikatel, který usiluje o změnu organizace zevnitř, vaším nejobtížnějším úkolem je vytvořit produkt, který lidé skutečně chtějí. Tato kniha vám ukáže správný směr.

Na základě štíhlé analýzy si můžete otestovat svůj prvotní nápad, ověřit si, kde je vaše největší slabina, najít pro vás ty správné zákazníky a rozhodnout se, co budovat a jak to propagovat a zpeněžit. S více než 30 případovými studiemi a příklady z praxe je Lean analýza neocenitelným zdrojem reálných informací, bez kterých se neobejde žádný podnikatel. 

• Získejte základní informace o systému Lean Startup, analýze a využívání dat.
• Projděte si šest příkladových obchodních modelů a zjistěte, jak odpovídají modelům nových firem všech velikostí.
• Najděte jednu podstatnou metriku, která je důležitá pro vaši firmu.
• Naučte se správně si nastavit laťky a zjistit, kdy je čas přejít k další fázi vývoje vaší firmy.
• Zjistěte, jak využít principy lean analýzy ve velkých firmách a u zavedených produktů.

„Díky této knize vás vaše konkurence překoná v růstu.“
- Mike Volpe, ředitel marketingu, HubSpot

Počet stran: 416

Rok vydání: 2016

ISBN: 978-80-265-0507-5

Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 249,-.