Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 1 stupeň ZŠ
Nakladatelství: Edika
Dostupnost: Ihned
Informace
Zlomky vaše dítě ani vás nezlomí
Co je zlomek? Čitatel, jmenovatel, zlomková čára. To je obvykle jediná informace, kterou si většina dětí pamatuje, avšak vůbec neví, co zlomek vlastně je, jaký má význam a také s ním potom neumí počítat. V publikaci se autorka snaží zábavnou formou vést děti tak, aby na základě svých vlastních zkušeností nejprve pochopily význam zlomku jako části celku a postupně dospívaly k pojmu zlomku jako čísla (racionálního). Na mnoha obrázcích a příkladech se děti dozvídají potřebné informace, řeší zajímavé úkoly. Cílem je, aby děti získaly prvotní informace o zlomcích a mohly je v budoucnu využívat v učivu o zlomcích na 2. stupni základní školy. Publikace je psána srozumitelně, může posloužit dětem, rodičům i učitelům ke snadnějšímu seznámení se s pojmem zlomek již od prvního stupně základní školy.
- RNDr. Růžena Blažková, CSc., katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, snaží se hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“.
Co je zlomek? Čitatel, jmenovatel, zlomková čára. To je obvykle jediná informace, kterou si většina dětí pamatuje, avšak vůbec neví, co zlomek vlastně je, jaký má význam a také s ním potom neumí počítat. V publikaci se autorka snaží zábavnou formou vést děti tak, aby na základě svých vlastních zkušeností nejprve pochopily význam zlomku jako části celku a postupně dospívaly k pojmu zlomku jako čísla (racionálního). Na mnoha obrázcích a příkladech se děti dozvídají potřebné informace, řeší zajímavé úkoly. Cílem je, aby děti získaly prvotní informace o zlomcích a mohly je v budoucnu využívat v učivu o zlomcích na 2. stupni základní školy. Publikace je psána srozumitelně, může posloužit dětem, rodičům i učitelům ke snadnějšímu seznámení se s pojmem zlomek již od prvního stupně základní školy.
- RNDr. Růžena Blažková, CSc., katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, snaží se hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“.
Počet stran: 40
Rok vydání: 2015
ISBN: 978-80-266-0795-3
Online publikace (formáty PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Zlomky vaše dítě ani vás nezlomí
Co je zlomek? Čitatel, jmenovatel, zlomková čára. To je obvykle jediná informace, kterou si většina dětí pamatuje, avšak vůbec neví, co zlomek vlastně je, jaký má význam a také s ním potom neumí počítat. V publikaci se autorka snaží zábavnou formou vést děti tak, aby na základě svých vlastních zkušeností nejprve pochopily význam zlomku jako části celku a postupně dospívaly k pojmu zlomku jako čísla (racionálního). Na mnoha obrázcích a příkladech se děti dozvídají potřebné informace, řeší zajímavé úkoly. Cílem je, aby děti získaly prvotní informace o zlomcích a mohly je v budoucnu využívat v učivu o zlomcích na 2. stupni základní školy. Publikace je psána srozumitelně, může posloužit dětem, rodičům i učitelům ke snadnějšímu seznámení se s pojmem zlomek již od prvního stupně základní školy.
- RNDr. Růžena Blažková, CSc., katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, snaží se hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“.
Co je zlomek? Čitatel, jmenovatel, zlomková čára. To je obvykle jediná informace, kterou si většina dětí pamatuje, avšak vůbec neví, co zlomek vlastně je, jaký má význam a také s ním potom neumí počítat. V publikaci se autorka snaží zábavnou formou vést děti tak, aby na základě svých vlastních zkušeností nejprve pochopily význam zlomku jako části celku a postupně dospívaly k pojmu zlomku jako čísla (racionálního). Na mnoha obrázcích a příkladech se děti dozvídají potřebné informace, řeší zajímavé úkoly. Cílem je, aby děti získaly prvotní informace o zlomcích a mohly je v budoucnu využívat v učivu o zlomcích na 2. stupni základní školy. Publikace je psána srozumitelně, může posloužit dětem, rodičům i učitelům ke snadnějšímu seznámení se s pojmem zlomek již od prvního stupně základní školy.
- RNDr. Růžena Blažková, CSc., katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, snaží se hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“.
Počet stran: 40
Rok vydání: 2015
ISBN: 978-80-266-0795-3
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 69,-.