Management
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
Informace
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování, které má velký vliv na efektivnost práce. Manažer totiž musí rozumět organizaci prostředí, ve kterém lidé pracují, a dokázat realizovat jeho změnu. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. vytyčit správný cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec zjistíte, jak své spolupracovníky pro dosažení cílů efektivně motivovat a vést. Kniha obsahuje řadu příkladů, sloužících pro hlubší pochopení teorie a pro její využití v manažerské praxi.
Počet stran: 200
Rok vydání: 2010
ISBN: 978-80-247-3275-6
Online publikace (formáty PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování, které má velký vliv na efektivnost práce. Manažer totiž musí rozumět organizaci prostředí, ve kterém lidé pracují, a dokázat realizovat jeho změnu. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. vytyčit správný cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec zjistíte, jak své spolupracovníky pro dosažení cílů efektivně motivovat a vést. Kniha obsahuje řadu příkladů, sloužících pro hlubší pochopení teorie a pro její využití v manažerské praxi.
Počet stran: 200
Rok vydání: 2010
ISBN: 978-80-247-3275-6
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 271,-.