Marketingová strategie a plánování

Dr. Mgr. Jiří Boháček,
Nakladatelství: Vysoká škola ekonomie a managementu
Dostupnost: Ihned
500,-
Informace

Učební text, který se Vám dostává do rukou, je určen pro studium problematiky plánování marketingové komunikace. Měl by pomoci budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy. Správné naplánování marketingové komunikace, jejich typů, cílových skupin, nástrojů komunikace, rozpočtu, komunikačních kanálů a měření zásahu komunikace je nezbytným před-pokladem pro efektivní marketingovou práci. Učební text navazuje na látku předmětů, jako je marketingová strategie, marketingová komunikace, a předpokládá základní znalost marketingu.

Studenti se v učebním textu seznamují s přípravou, realizací a měřením efektivity reklamy a následně i s tím, jak vypadá reklamní průmysl, reklamní a mediální agentury a reklamní a mediální trh. K dispozici jsou přehledy reklamních a mediálních agentur, jejich struktura a fungování, a především ukázání postupů a náležitostí při zadávání tvorby a medializace reklamy a praktické příklady reklamních a komunikačních kampaní vytvořených na základě zadání.

Počet stran: 134

Rok vydání: 2021

ISBN: 978-80-88330-10-3

Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka

Učební text, který se Vám dostává do rukou, je určen pro studium problematiky plánování marketingové komunikace. Měl by pomoci budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy. Správné naplánování marketingové komunikace, jejich typů, cílových skupin, nástrojů komunikace, rozpočtu, komunikačních kanálů a měření zásahu komunikace je nezbytným před-pokladem pro efektivní marketingovou práci. Učební text navazuje na látku předmětů, jako je marketingová strategie, marketingová komunikace, a předpokládá základní znalost marketingu.

Studenti se v učebním textu seznamují s přípravou, realizací a měřením efektivity reklamy a následně i s tím, jak vypadá reklamní průmysl, reklamní a mediální agentury a reklamní a mediální trh. K dispozici jsou přehledy reklamních a mediálních agentur, jejich struktura a fungování, a především ukázání postupů a náležitostí při zadávání tvorby a medializace reklamy a praktické příklady reklamních a komunikačních kampaní vytvořených na základě zadání.

Počet stran: 134

Rok vydání: 2021

ISBN: 978-80-88330-10-3

Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 500,-.