Marketingový výzkum

Miroslav Foret
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
139,-
Informace
Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Počet stran: 160

Rok vydání: 2003

ISBN: 80-247-0385-8

Online publikace (formáty PDF, PDF)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Počet stran: 160

Rok vydání: 2003

ISBN: 80-247-0385-8

Online publikace (formáty PDF, PDF)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 139,-.