Marketingový výzkum
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
Informace
Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Počet stran: 160
Rok vydání: 2003
ISBN: 80-247-0385-8
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Počet stran: 160
Rok vydání: 2003
ISBN: 80-247-0385-8
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 139,-.