Mládí a zralost v marketingové komunikaci

Radim Bačuvčík
Nakladatelství: VeRBuM
Dostupnost: Ihned
69,-
Informace

Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Počet stran: 160

Rok vydání: 2014

ISBN: 978-80-875-0050-7

Online publikace (formáty PDF)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka

Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Počet stran: 160

Rok vydání: 2014

ISBN: 978-80-875-0050-7

Online publikace (formáty PDF)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 69,-.