Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi

RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA
Nakladatelství: RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA
Dostupnost: Ihned
199,-
Informace

Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:

  1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013
  2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot
  3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu
  4. Případová studie inovací produktů f. Danone
  5. Psychologie a etika v inovačním procesu
  6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací

 

Znalosti si doplní především:

  1. Manažeři firem
  2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
  3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení
  4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
  5. Studenti marketingových a ekonomických směrů

 

Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.

Počet stran: 194

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-904-6453-7

Online publikace (formáty ePub, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka

Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:

  1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013
  2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot
  3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu
  4. Případová studie inovací produktů f. Danone
  5. Psychologie a etika v inovačním procesu
  6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací

 

Znalosti si doplní především:

  1. Manažeři firem
  2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
  3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení
  4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
  5. Studenti marketingových a ekonomických směrů

 

Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.

Počet stran: 194

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-904-6453-7

Online publikace (formáty ePub, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 199,-.