Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace
													Nakladatelství: Adart spol. s r.o.
											
					
						Dostupnost: Ihned
					
					
				
								Informace
							
							
								Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady.
																	
						Počet stran: 436
Rok vydání: 2013
ISBN: 978-80-904-6455-1
Online publikace (formáty PDF)
								Hodnocení
							
							Vložte Vaše hodnocení
								Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady.
																	
							Počet stran: 436
Rok vydání: 2013
ISBN: 978-80-904-6455-1
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
							Vyberte si cenu
						
						Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 399,-.
					