Řízení změn ve firmách a jiných organizacích

Karel Rais
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
233,-
Informace
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Změnové procesy mají přitom určitá pravidla a zákonitosti, jejichž porušení může přinést více či méně negativní důsledky do života firmy. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá shodná pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady změn ve firmách, i změn v jiných organizacích.
Kniha je určená manažerům, popřípadě majitelům firem všech velikostí, ať už se jedná o mikropodnik, středně velkou firmu či nadnárodní korporaci, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená.

Počet stran: 136

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-247-4564-0

Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Změnové procesy mají přitom určitá pravidla a zákonitosti, jejichž porušení může přinést více či méně negativní důsledky do života firmy. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá shodná pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady změn ve firmách, i změn v jiných organizacích.
Kniha je určená manažerům, popřípadě majitelům firem všech velikostí, ať už se jedná o mikropodnik, středně velkou firmu či nadnárodní korporaci, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená.

Počet stran: 136

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-247-4564-0

Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 233,-.