Společenská odpovědnost firem
													Nakladatelství: Grada
											
					
						Dostupnost: Ihned
					
					
				
								Informace
							
							
								Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna  i o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší také návod  jakým způsobem implementovat CSR do organizace,  stejně jako se  snaží poukázat  na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři mohou v knize najít i případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR.  Každá z nich nejen, že komplexně popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také následně detailně představuje  vybranou  CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena nejen manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, ale například i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměř
ením.
						ením.
Počet stran: 208
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-247-3983-0
Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)
								Hodnocení
							
							Vložte Vaše hodnocení
								Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna  i o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší také návod  jakým způsobem implementovat CSR do organizace,  stejně jako se  snaží poukázat  na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři mohou v knize najít i případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR.  Každá z nich nejen, že komplexně popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také následně detailně představuje  vybranou  CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena nejen manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, ale například i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměř
ením.
							ením.
Počet stran: 208
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-247-3983-0
Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)
Vložte Vaše hodnocení
							Vyberte si cenu
						
						Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 229,-.
 
					