Výchovné poradenství - 3. přepracované vydání

Lenka Krejčová
Nakladatelství: Wolters Kluwer
Dostupnost: Ihned
555,-
Informace
  • Co vše obnáší práce výchovného poradce? V čem se liší od práce řadového učitele? Co od výchovného poradce mohou čekat vedení školy, kolegové, žáci a jejich rodiče?
  • Co znamená, když se řekne poruchy chování, poruchy autistického spektra, poruchy učení, lehká mentální retardace apod.?
  • Jak komunikovat v roli poradce s klienty? Jak odlišit roli učitele a roli výchovného poradce?
  • Jak pomoci klientům, když každý přichází s jinou zakázkou?
  • Které zákony, vyhlášky a další prováděcí pokyny souvisejí s prací výchovného poradce a co říkají?
  • Jak vytvořit individuální vzdělávací plán? Co obnáší individuální výchovný plán?
  • Provádí výchovný poradce také diagnostiku? A jakou?
  • Kdo může nabídnout výchovnému poradci pomocnou ruku, když práce s klientem přesahuje jeho možnosti či kompetence? Kam klienty odkázat?
  • Jaké vzdělávání je pro výchovné poradce nezbytné? A které se může hodit?

Publikace odpovídá na všechny uvedené dotazy i mnohé další a snaží se být průvodcem a oporou výchovným poradcům základních i středních škol, kterých je v České republice v současné době dohromady více než šest tisíc. V každé musí působit výchovný poradce, některé mají i více než jednoho pracovníka na této pozici.

Třetí, rozšířené a aktualizované vydání nabízí informace o tématech, o nichž se v současné společnosti stále více diskutuje a mají své místo i ve školním prostředí (např. střídavá péče, stejnopohlavní rodiny), rozšiřuje informace o spolupracujících institucích (OSPOD), zcela nově je zpracováno téma kariérového vzdělávání a kariérového poradenství a samozřejmě jsou aktualizovány všechny údaje související s legislativou, která se ve vztahu k výchovnému poradenství od předchozího vydání významně proměnila.

Počet stran: 400

Rok vydání: 2020

ISBN: 978-80-759-8174-5

Online publikace (formáty ePub, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
  • Co vše obnáší práce výchovného poradce? V čem se liší od práce řadového učitele? Co od výchovného poradce mohou čekat vedení školy, kolegové, žáci a jejich rodiče?
  • Co znamená, když se řekne poruchy chování, poruchy autistického spektra, poruchy učení, lehká mentální retardace apod.?
  • Jak komunikovat v roli poradce s klienty? Jak odlišit roli učitele a roli výchovného poradce?
  • Jak pomoci klientům, když každý přichází s jinou zakázkou?
  • Které zákony, vyhlášky a další prováděcí pokyny souvisejí s prací výchovného poradce a co říkají?
  • Jak vytvořit individuální vzdělávací plán? Co obnáší individuální výchovný plán?
  • Provádí výchovný poradce také diagnostiku? A jakou?
  • Kdo může nabídnout výchovnému poradci pomocnou ruku, když práce s klientem přesahuje jeho možnosti či kompetence? Kam klienty odkázat?
  • Jaké vzdělávání je pro výchovné poradce nezbytné? A které se může hodit?

Publikace odpovídá na všechny uvedené dotazy i mnohé další a snaží se být průvodcem a oporou výchovným poradcům základních i středních škol, kterých je v České republice v současné době dohromady více než šest tisíc. V každé musí působit výchovný poradce, některé mají i více než jednoho pracovníka na této pozici.

Třetí, rozšířené a aktualizované vydání nabízí informace o tématech, o nichž se v současné společnosti stále více diskutuje a mají své místo i ve školním prostředí (např. střídavá péče, stejnopohlavní rodiny), rozšiřuje informace o spolupracujících institucích (OSPOD), zcela nově je zpracováno téma kariérového vzdělávání a kariérového poradenství a samozřejmě jsou aktualizovány všechny údaje související s legislativou, která se ve vztahu k výchovnému poradenství od předchozího vydání významně proměnila.

Počet stran: 400

Rok vydání: 2020

ISBN: 978-80-759-8174-5

Online publikace (formáty ePub, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 555,-.