Zbraně vlivu

Robert B. Cialdini
Nakladatelství: Jan Melvil publishing
Dostupnost: Ihned
279,-
Informace

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "Ano", i když nesouhlasíme.

Nejcitovanější sociální psycholog současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou.

– Kniha byla přeložena do 27 jazyků a bylo prodáno přes 2 miliony výtisků –

# V knize se dozvíte:
- které psychologické principy ovlivňují, že řeknete "ano"
- jaké jsou techniky manipulující vaše rozhodnutí
- jak malý je rozdíl ve formulaci požadavku stačí, aby mu bylo vyhověno
- k čemu využít známky zvýšeného tlaku
- jak si zachránit život při nehodě v davu lidí
- jak říci "ne"

Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.

Počet stran: 333

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-87270-32-5

Online publikace (formáty ePub, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "Ano", i když nesouhlasíme.

Nejcitovanější sociální psycholog současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou.

– Kniha byla přeložena do 27 jazyků a bylo prodáno přes 2 miliony výtisků –

# V knize se dozvíte:
- které psychologické principy ovlivňují, že řeknete "ano"
- jaké jsou techniky manipulující vaše rozhodnutí
- jak malý je rozdíl ve formulaci požadavku stačí, aby mu bylo vyhověno
- k čemu využít známky zvýšeného tlaku
- jak si zachránit život při nehodě v davu lidí
- jak říci "ne"

Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.

Počet stran: 333

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-87270-32-5

Online publikace (formáty ePub, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 279,-.