Efektivní analýza a využití dat

Zach Gemignani
Nakladatelství: Computer Press
Dostupnost: Ihned
274,-
Informace
Většina malých, středních i velkých firem sbírá různá data mnohem rychleji, než jim dokáže porozumět. Chcete veškerá tato data umět efektivně využívat? Potřebujete se naučit, jak s nimi pracovat, aby se všichni, vedením společnosti počínaje, mohli rozhodovat na základě faktických skutečností, nikoli dojmů? Pokud ve své firmě používáte vizualizace (reporty, prezentace atd.), vadí vám, když je nikdo nesleduje ani z nich nemá užitek?

Zkušení autoři vám poradí, jak ze záplavy různých údajů vydolovat maximum a jak získaná data prezentovat tak, aby vaše vizualizace neskončily v koši. Umožní vám nahlédnout pod pokličku prezentačních nástrojů, reportů a datové komunikace a na praktických příkladech vás naučí zaujmout posluchače, aby měli o vaše výstupy zájem.

Publikace se mimo jiného věnuje těmto tématům:
- Nástroje a procesy usnadňující výměnu informací
- Tvorba přitažlivých a srozumitelných datových prezentací
- Centralizovaný inventář datových výstupů
- Zlepšování společnosti podle klíčových metrik
- 8 znaků kvalitních přehledů zobrazujících data
- Jak na správný styl datových prezentací

O autorech:
Zach Gemignani je zakladatelem společnosti Juice Analytics. Zodpovídá za její strategii směřování, přináší nové myšlenky a rozvíjí obchodní příležitosti.

Chris Gemignani je spoluzakladatelem společnosti Juice Analytics. Zodpovídá za modelování rizik a analýzu chování držitelů platebních karet.

Richard Galentino pracuje jako výkonný ředitel společnosti Stratable, Inc., zabývající se strategickým plánováním. Dříve vedl mezinárodní tým, který vysílal zdravotníky do více než 27 zemí.

Patrick Schuermann je profesorem pro výzkum. Dříve působil jako hlavní výzkumník v řadě projektů věnovaných řízení školy a vzdělávacích technologií.

Počet stran: 288

Rok vydání: 2015

ISBN: 978-80-251-4571-5

Online publikace (formáty PDF)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Většina malých, středních i velkých firem sbírá různá data mnohem rychleji, než jim dokáže porozumět. Chcete veškerá tato data umět efektivně využívat? Potřebujete se naučit, jak s nimi pracovat, aby se všichni, vedením společnosti počínaje, mohli rozhodovat na základě faktických skutečností, nikoli dojmů? Pokud ve své firmě používáte vizualizace (reporty, prezentace atd.), vadí vám, když je nikdo nesleduje ani z nich nemá užitek?

Zkušení autoři vám poradí, jak ze záplavy různých údajů vydolovat maximum a jak získaná data prezentovat tak, aby vaše vizualizace neskončily v koši. Umožní vám nahlédnout pod pokličku prezentačních nástrojů, reportů a datové komunikace a na praktických příkladech vás naučí zaujmout posluchače, aby měli o vaše výstupy zájem.

Publikace se mimo jiného věnuje těmto tématům:
- Nástroje a procesy usnadňující výměnu informací
- Tvorba přitažlivých a srozumitelných datových prezentací
- Centralizovaný inventář datových výstupů
- Zlepšování společnosti podle klíčových metrik
- 8 znaků kvalitních přehledů zobrazujících data
- Jak na správný styl datových prezentací

O autorech:
Zach Gemignani je zakladatelem společnosti Juice Analytics. Zodpovídá za její strategii směřování, přináší nové myšlenky a rozvíjí obchodní příležitosti.

Chris Gemignani je spoluzakladatelem společnosti Juice Analytics. Zodpovídá za modelování rizik a analýzu chování držitelů platebních karet.

Richard Galentino pracuje jako výkonný ředitel společnosti Stratable, Inc., zabývající se strategickým plánováním. Dříve vedl mezinárodní tým, který vysílal zdravotníky do více než 27 zemí.

Patrick Schuermann je profesorem pro výzkum. Dříve působil jako hlavní výzkumník v řadě projektů věnovaných řízení školy a vzdělávacích technologií.

Počet stran: 288

Rok vydání: 2015

ISBN: 978-80-251-4571-5

Online publikace (formáty PDF)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 274,-.