Marketing neziskových organizací
													Nakladatelství: VeRBuM
											
					
						Dostupnost: Ihned
					
					
				
								Informace
							
							
								Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. 
																	
						Počet stran: 190
Rok vydání: 2011
ISBN: 978-80-875-0001-9
Online publikace (formáty PDF)
								Hodnocení
							
							Vložte Vaše hodnocení
								Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. 
																	
							Počet stran: 190
Rok vydání: 2011
ISBN: 978-80-875-0001-9
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
							Vyberte si cenu
						
						Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 69,-.
 
					