Sociologie řízení

Mgr. Jiří Boháček Ph.D.
Nakladatelství: Vysoká škola ekonomie a managementu
Dostupnost: Ihned
500,-
Informace

Sociologie řízení poskytuje základní přehled o sociologické aplikaci, která má za úkol využití obecných
sociologických poznatků v praxi. Učební text vychází z teoretických konceptů obecné sociologie a postupně
je aplikuje v oblasti řízení podniku. Dále se již věnuje jednotlivým okruhům ze sociologie řízení. Probírají
se tu sociální struktura a funkce podniku, problematika pracovních skupin, postupy při expertize podniku
a výzkumné metody používané při sběru a analýze informací a dat. Dále je probírána problematika komunikace
v podniku. Text se zaměřuje i na pozitiva a úskalí různých způsobů vedení lidí a práci manažera. Na závěr
se text posunuje do světa teleworkingu a virtuálních týmů, tedy pracovního prostředí, které se právě rozvíjí
a jemuž pravděpodobně patří budoucnost, a také se zmiňuje o problematice současného globalizovaného
světa a celospolečenské odpovědnosti managementu.

Počet stran: 144

Rok vydání: 2020

ISBN: 999-00-033-7960-3

Online publikace (formáty PDF)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka

Sociologie řízení poskytuje základní přehled o sociologické aplikaci, která má za úkol využití obecných
sociologických poznatků v praxi. Učební text vychází z teoretických konceptů obecné sociologie a postupně
je aplikuje v oblasti řízení podniku. Dále se již věnuje jednotlivým okruhům ze sociologie řízení. Probírají
se tu sociální struktura a funkce podniku, problematika pracovních skupin, postupy při expertize podniku
a výzkumné metody používané při sběru a analýze informací a dat. Dále je probírána problematika komunikace
v podniku. Text se zaměřuje i na pozitiva a úskalí různých způsobů vedení lidí a práci manažera. Na závěr
se text posunuje do světa teleworkingu a virtuálních týmů, tedy pracovního prostředí, které se právě rozvíjí
a jemuž pravděpodobně patří budoucnost, a také se zmiňuje o problematice současného globalizovaného
světa a celospolečenské odpovědnosti managementu.

Počet stran: 144

Rok vydání: 2020

ISBN: 999-00-033-7960-3

Online publikace (formáty PDF)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 500,-.